Czy firmowa strona internetowa zawsze jest potrzebna? Mogłoby się wydawać, że tak! Przecież w obecnych czasach prawie każdy korzysta z Internetu. Rzeczywiście, strona WWW to podstawa marketingu internetowego. Samo posiadanie strony to jednak zbyt mało, aby skutecznie docierać do nowych klientów.
Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google
Żeby strona firmowa pełniła swoją funkcję, należy zadbać o jej pozycję w wyszukiwarce Google. Wyszukiwarka internetowa Google przyciągnie do nas całą masę potencjalnych klientów – i to całkowicie za darmo. Darmowy ruch wygenerowany przez tą wyszukiwarkę to dla nas olbrzymia szansa na pozyskanie wielu nowych odbiorców. Każdy z nich może być osobą, która skorzysta z naszych usług lub zrobi zakupy w naszym sklepie. Dziennie nasza strona może uzyskać nawet kilkanaście tysięcy kliknięć.
Warunek? Musi być odpowiednio zoptymalizowana pod kątem SEO. Na pozycję strony w wyszukiwarce składa się wiele czynników. Właśnie dlatego osoby niemające doświadczenia w pozycjonowaniu stron, powinny skorzystać z usług agencji marketingowej zajmującej się pozycjonowaniem. Chociaż pozycjonowanie strony WWW jest powolnym procesem, to potencjalnie można uzyskać długotrwale korzyści.